cerita hari ini..

assalamualaikum wbt.....

kembali balik aku disini.baru berkempatan menulis selepas minggu-minggu yg sgt sibuk dan stress.hidup aku sekejap kesana sekejap kesini..dan myheart manjadi umah kedua dan almari kedua aku.hari ni aku dah habis kursus intensif usm selama 3minggu.walaupun 3minggu tidak dipenuhi dgn kelas tapi aku kena terkejar ke opis dan ini sungguh memenatkan badan aku.kaki aku pun makin teruk.

3minggu ni macam2 benda yang menyerabutkan kepala hotak aku,tapi nak xnak kena la teruskan jugak sbb pilihan ini,aku yng buat tanpa paksaan dari mana2 pihak.by hook or crook aku kena lakukan jua.dan belajar secara jarak jauh sgt2 memerlukan motivasi yang tinggi,komitmen yang tinggi dan jugak pengorbanan yang tinggi (semua itu agak susah bagi aku yg rendah ni)

minggu ni aku ada shoot wedding lagi,mungkin ini last shoot for this year dan insyallah for 2009 aku ingin serius.tahun 2008 adalah tahun percubaan dan main-main dan mungkin 2009 untuk aku kutip hasil segala pelaburan aku pada tahun 2008.

nota jari:bulan mei 2009 dah ada orang booking aku weiiii :)

Comments

  1. alaaa sis, biasalah tu..kerja memang camtu..lain tempat memang alin suasananya tapi mesti bizi gak dengan cara yang lain,hehe..waa, bagus sis..acaipun dah ada tempahan sampai mac,ceewaahh..chaiyok2!!!

    ReplyDelete
  2. acai----->hehehe.mmg la cai.kdg2 nak give up je kan.

    ReplyDelete

Post a Comment