Friday, January 2, 2009

salam 2009

assalamualaikum wbt.....


selamat tahun baru 2009.pantas sungguh masa kan.kejap je dah hari ke2.macam mana plak dgn hidup kita kan.ada perubahan atau masih di takuk lama..semoga tahun baru ni kita dapat perbaiki apa yg buruk tahun lepas,cuba mencapai azam tahun lepas yg tak tercapai dan membikin azam baru.tapi biarlah azam dgn keazaman dan bukannya azam hanya sebagai nama.

tahun 2009 jugak bertambah lagi usia kita lagi setahun.lagi 13hari aku tinggalkan usia 26."perkara yang paling aku kesali ialah apabila terbenamnya matahari,umurku makin bertambah tetapi amalanku makin berkurang;IBNU MAS'UD".tetapi adakah kita semua menyesali atau hanya ketika kita didalam kesusahan saja.ini peringatan untuk diriku....

nota kaki:leptop wathal,software hilang..bosannya tanpa adobe ps.

No comments: