Tuesday, February 3, 2009

surat buat awak ...(1)

assalamualaikum wbt...

salam awak....
ntah kenapa hari ini rasa nak menulis buat awak.walaupun takdak masalah antara kita.walaupun nampak saya stabil dan hepi.walaupun saya nampak sgt2 sibuk dengan keje-keje opis saya.tetapi awak,macam lirik lagu kumpulan dewa:di dalam keramaian aku masih terasa sunyi,sendiri memikirkan kamu...
awak,
saya ingin berubah.saya pernah sekali jatuh dulu.peritnya hanya saya dan tuhan yang tahu.bagaimana payahnya saya nak cari diri saya semula.payahnya saya nak kumpul kekuatan yang ada untuk bangun akibat tersungkur.saat2 itu masih saya ingat.sbb itu walaupun saya sudah memaafkan tetapi saya tidak dapat melupakan.saya seolah2 hilang arah dan pedoman.saya sgt terhegeh-hegeh masa tu.
awak,
sekarang saya berada di tengah2 sebuah titi yang reput.saya dah nampak andai saya teruskan perjalanan saya maka saya akan jatuh.tetapi agak sukar juga untuk saya berpatah balik kerana kemungkinan juga saya akan jatuh.so apa saya harus buat???
awak,
bagus juga tindakan awak kat saya kebelakangan ini.nampak sangat saya seperti terhegeh2.saya sebenarnya sedih dengan beberapa tindakan awak.tapi hati saya sentiasa memaafkan awak.ntahlah kenapa.mungkin sebab itu buat awak melampau pada saya kan..
awak,
masa birthday saya hari tu..saya tak pernah tunggu apa2 hadiah dari awak.awak ada tanya saya.mesti saya tunggu hadiah dari awak.saya cakap tak dan sememangnya saya ikhlas tentang itu.tetapi saya tunggu sekeping kad dari awak.sampailah saya dengan tak malunya bertanyakan awak...awak cakap nntla..sekarang dah masuk februari so saya sudah tidak mengharap lagi...

bersambung...

nota kaki:bantu aku untuk kembali seperti dulu.tapi hanya aku yang mampu membantu aku...

No comments: