Tuesday, March 24, 2009

vitamin!

assalamualaikum wbt...

aku baru bercadang.ingin menulis yg baik2 saja.yang tenang-tenang saja.tapi malangnya mood aku telah dibawa lari.hanya kerna satu perkataan.jiwa aku terasa sgt2.inikah vitamin terbaik untuk aku.

DIA:sy ok je.x yah lah msj sy.senang.x sakit hati.dah tahu sy x bls
AKU:awak xsuka ek sy msj awak
DIA:bkn x suka.tp jg mengharapkan balasan.2 yg sy x suka.awk paham kan.sory ar kalu terasa
DIA:dah 2 nape awk selalu nak mengungkit. sy kan dah mcm 2

aku tak pernah akan pernah salahkan dia.aku tau semuanya berpunca dari aku.salah aku.bila aku hitung balik semua mesej2 di YM banyak kebenarannya.dia suruh aku ambik positif.so aku akan ambil positif.walaupun pada awalnya mata aku kemerahan2 dengan tangisan.tapi ini mungkin permulaan apabila kita ambil vitamin....

nota kaki:padan muka aku!!

No comments: