salam kembali....

assalamualaikum wbt......

salam kembali dari aku.tapi tidak pasti kembali yang berpanjangan atau sekadar kejap muncul,kejap tidak.kadang-kadang aku rindukan dunia ini..tetapi kadang-kadang aku rasa bosan.ntahlah aku sendiri tak pasti sebenarnya....

selepas aku delete akaun aku yang lama atas sebab-sebab tertentu.aku sebenarnya menulis di beberapa blog baru.tapi aku tak puas.ntahlah,mungkin itu jawapan yang sesuai.sudahnya...semua blog2 itu terbiar.mungkin blog-blog itu tak sama dgn ceritera anak nelayan yang menyimpan bermacam-macam kenangan.selain itu kebelakangan ini aku sangat-sangat sibuk sampaikan study pon terabai,dunia fotografi pon semakin jauh aku tglkan....

hari ini,aku buka kembali blog ini.dengan entri baru la cuma nama dan alamatnya saja yg sama.aku tak pasti kenapa aku buka..mungkin menghilangkan tekanan yang aku alami..dan sememangnya blog pernah menjadi terapi bagi aku sampai pernah satu ketika aku addicted.

owh ya..bagi mereka yang aku invite masuk ke blog ini,itu satu penghormatan buat kamu.aku harap dgn penghormatan aku itu,kamu semua akan hargai...dan aku berharap janganlah sampai kewujudan kembali blog ini dicanangkan di mana-mana~ccwahhhh macam la aku glamer sgt kan...

ok,sampai bertemu lagi..wassalam

nota jari: bila hujung tahun otak aku sangat-sangat serabut

Comments