tragedi myheart 1

assalamualaikum wbt.....

kisah pagi.....
hancur luluh hati aku hari ni.myheart aku dihentam dari belakang tadi pagi oleh seorang budak pompuan sekolah.budak pompuan tu memang bawak laju gila kalau tak masakan dia leh hentam aku di kawasan selekoh batu feringghi.bumper myheart terkeluar sket.then di bonet kemek sket masuk dalam.

bila bapak budak tue datang,die cakap xpe...settle je.nnt dia bayar.so aku pun xpergi la report polis memandangkan dah kenal org tue.lagipun abang budak tu kawan adik bongsu aku....

sampai opis,aku minta tolong driver bawak kereta g bengkel.then dalam rm400 akan kene la termasuk cat balik.so pastu aku call la dulu abg budak tue.then bila mak aku jumpa bapak budak tu...die bagitau xpayah..bawak je kereta kat die..sbb takut kene tipu....sial!!!!

kisah malam.....
aku call bapak budak tue....

aku: pakcik,nie sy yg anak pakcik langgaq pagi tadi.mak kata pakcik nak bawak pi keta saya.sy nak pi sekali la....
pakcik sial: haaaa xpa...mai je keta kat pakcik..pakcik tau apa nakwat.pakcik bukan bodo.pakcik dah lama keja nie.
aku:(mula bengang sbb aku cakap elok2) xdakla pakcik.tue keta saya.anak pakcik yg langgaq keta saya...saya tak buat report pun...anak pakcik yang salah
pakcik sial:nie ...xpayah dok cakap banyak.dok diam cukup.bagi ja keta kat pakcik.pakcik dah bertolak ansur....awat nak wat report sgt...pi la....

sial....sangat2 sial pakcik tue.kalau ikutkan aku yang bertolak ansur.aku mmg hangin sgt2.mak saja yg dok sabarkan aku.mmg aku menangis gila2.dahlah myheart aku macam tue.last2 aku plak kene tengking.

nota jari: mak sabarkan aku,suruh bagi je kereta pada pakcik sial.tapi hati aku dah sangat2 sakit sampai tak baca Yassin malam jumaat sedangkan itu rutin wajib bagi aku jika tidak uzur dan tiada aral....

Comments