jiwa kacau,sakit ati,frust etc...

assalamualaikum wbt.....

hari ni aku cuti.esok pun aku cuti.aku cuti kerana merajuk.aku cuti kerana sakit ati.aku cuti kerana frustated.aku cuti kerana kecewa.aku cuti kerana segalanya.....

rentetan kenapa aku cuti:
semalam aku dapat tawaran kursus lagi di putrajaya.ini kali ke3 berturut-turut aku di tawarkan kursus.dan kali ke3 berturut-turut kursus aku kene reject oleh boss.alasannya:i really need u.i xpercaya pada partner u.nnt u nak cuti PJJ 3 minggu..how nnt u xade...u VIP tau...u know that kan...skang dah hujung tahun. bla..bla...bla...

ini tak adil bagi aku.kenapa aku dimanupulasikan.aku tau kerja aku.aku tau aku mampu buat kerja aku.tapi bila setiap kursus yang aku perlukan di reject.aku sudah malas nak bagi komitmen.aku tidak lagi sekomited dulu.aku bukan lagi workhoholic macam dulu.aku sudah sangat2 lain skang nie.sudahlah kepala hotak aku ni serabut.aku perlu settlekan masalah keje-keje orang lain.dn finally aku tak dapat keluar sebabnya aku perlu stay opis menjadi hamba..macam nak pecah je kepala hotak aku ni.aku benar2 perlukan rehat...rehat yg sebenar2nya.langkawi..oh langkawi.....

kalau die benar-benar perlukan aku.die seharusnya tau mengambil hati aku.tau menghargai kerja-kerja aku.cakaplah hari apa.pukul berapa.memang aku sanggup buat apa saja demi kerja aku even gaji yang aku terima skang ni mmg tak berbaloi.tapi aku redha sebabnya itu mungkin rezeki aku skang.yg lebih mengecewakan aku..bila partner aku diambil sebagai pengganti.so bile die xde,aku perlu buat keje dia kalau ada..bukankah bangang namanya...it's really damn shit!!!!

bila jiwa aku kacau,otak aku serabut,macam2 yg akan berlaku..dan akibatnya tak semena2 aku jatuh terjelepuk masa nak masuk dalam myheart so sbbkan kaki terseliuh dan xleh drive.dan hari semalam diakhiri dengan satu suntikan 75mg ape ntah kat tangan aku.adoi!!!!!!

nota jari:kat mana aku nak larii nie...

Comments