jiwa oh jiwa...

assalamualaikum wbt.....

rupanya sudah beberapa hari aku tidak menulis entri disini kan.tapi tak terasa apa plak.mungkin sbb dah agak lama aku tglkan dunia blog ni.kawan-kawan.jiwa aku sebenarnya sedang kacau..kepala hotak aku sgt serabut...aku sedang bertahan agar aku tidak jatuh lagi.aku tidak ingin jatuh lagi.sbbnya aku tahu begitu perit untuk bangun semula bila kita terjatuh.aku mohon dikuatkan iman,semangat dan hati aku ini.

owh ya..aku dah siapkan semua page custom album aku.so memandangkan mereka yang aku invite dalam blog ni,adalah org2 yg istimewa dalam hidup aku so aku nak publishkan lah kat sini.maybe ada komen yg leh aku betulkan sebelum aku hantar ke kedai *bajet habis kerana rawatan myheart*








haaaa.nilah sepuluh page yang aku berjaya siapkan.nampak memang sgt2 mudah tapi bukan senang sebenarnya nak bermain dengan jari jemari ni.yg first sekali ialah cover...then ada dua page lagi yang aku x publish kat sini *xleh la semua kan* kalau la menjadi bila siap print nanti.aku rasa ini adalah hadiah paling mahal yang pernah aku bagi orang.ini bukan bermaksud hanya dari segi wang ringgit..tapiiiiii ia melibatkan kesabaran,ketelitian,keMOODan and dah tentu kewangan dll.untungkan kawan baik aku nie,sape nak plak pasni???sila dapatkan nombor ada ye *smile*

nota jari:bila jiwa kacau..main dgn photo so die berehat jap la :)

Comments

  1. sis,num 5 ngan 6 tu mcm padat sgt je :p
    heee

    overall mmg lawa.
    gelap mata tgk itam puteh haha :D

    nak jugak!!! :P

    ReplyDelete
  2. yonna----->padat sgt ek.thanks bagi pandangan.hitam putih adalah kehidupan yonna.lagipon sis mana leh lari dari trademark hitam putih syg oi.kalau nak...kene la banyak2 bodek sis dulu :)

    ReplyDelete
  3. sis...

    akak x reti nak komen..
    akak suka sumer nyer ;) hehehee

    ReplyDelete
  4. kak retna----->wah.suke ek.pasni tunggu turn akk plak la :))

    ReplyDelete

Post a Comment