Thursday, January 15, 2009

15 jan: Happy 27th bday myself...

assalamualaikum wbt...



kad untuk aku:
selamat hari lahir aku ucapkan untuk kamu.dah 27 tahun pun kamu.tapi fizikal kamu yang kecil dan karakter kamu yang nakal membuatkan kamu tak kelihatan dah lewat 20an.teruskan karakter kamu kalau itu yang membuatkan kamu selesa dan gembira.cuma janganlah sapai melampaui batas.aku kenal diri kamu lebih dari orang lain.sbb aku adalah hati kamu.aku tahu setiap apa yang berada di dalam fikiran kamu.hanya mereka yang benar-benar memahami kamu akan tahu bagaimana kamu yang sebenarnya...


aku tahu sekarang kamu sedang mengalami keadaan yang amat payah,kamu mungkin akan mengalami kejatuhan.tapi aku selalu cuba untuk membantu kamu menghadapi situasi yang begitu perit ini.kita berdua akan sama-sama cuba menanganinya even ia akan mengambil masa dan membuatkan kamu akan hilang arah seketika.aku harap kamu gunakan pengalaman kamu itu untuk cuba bertahan semampu mungkin.aku turut sedih jika kamu gagal menghadapinya.aku harap kamu tabah kerana ini dugaan dalam hidup.walaupun kamu nampak nakal tapi pemikiran kamu sgt matang maka gunakanlah kematangan kamu itu...

sempena hari lahir kamu..aku mendoakan agar kamu bahagia,dimurahkan rezeki,dipanjangkan umo,dikuatkan iman,ditingkatkan amalan,disayangi oleh semua orang dan dipercepatkan jodoh~hihihi.aku tahu kamu punya ramai yang sayangkan kamu selain dari aku.maka hargai mereka yang mengambil berat dan sayang pada kamu...SELAMAT HARI LAHIR ...sayang....

daripada: hati kamu sendiri *smile*



nota kaki:semalam balik keje dah ada hadiah dalam keta.tapi masih tak tau sapa yang bagi.jam loceng MU...glory.glory...

10 comments:

Acai said...

Slm sis,

Selamat Hari Lahir sis..semoga apa yang diimpikan tu akan jadi kenyataan..semoga sis diluaskan rezeki yang halal dan dipanjangkan umur yang lebih berkat ye..:)

Amboi hatipun pandai berkata2 ye,hehe..semoga apa jua masalah yang melanda sis akan cepat berlalu ye..:) acai tahu sis seorang yang tabah..chaiyok2!!!

sishoney said...

acai--->
salam cai...

thank you so much cai.aminnn atas semua doa2 cai tue.insyallah dengan sokongan dari kawan2 sis akan terus tabah...

AKO said...

Hepi besday budak kecik!!!
Moga apa yang diimpikan akan menajdi realiti..

Moga persahabatan ini akan sentiasa kekal...

Sayang awak selalu *hugs*

AKO said...

nanti bila sumer dah setel, insyallah kita lawat awak kat penang tu k... windu sama awak *hugs*

Junaidix said...

hepi besday.. :) moga panjang umur, murah rezeki.. cepat kawen.. hehe

sishoney said...

kak retna--->
salam akk.tq so much.budak kecik akk nie dah besar tau.bukan kecik lagi.cuma fizikal je payah nak besar~hehehe.mmg sis rindu pada semua.tapi banyak sungguh halangan skang nie..nak dtg bagitau awal2 ek..muahssss!!!!

jun--->tq wei..mana adiah aku???cepat kawen..nak kawen la nie~hihihi

neeziee said...

selamat hari lahir

sishoney said...

neeziee---> tq wei..

Dong said...

hepi birthday!!..

sishoney said...

kak sanchai--->tq kakak!!