Cerita Ceriti Langkawi








niat aku nak bercuti ke langkawi sbb nak gembirakan kawan2 aku.aku nak mereka rasa apa yang telah aku rasa tahun lepas.seronok sampai buat aku speechless.tahun lepas dgn kawan2 uitm then tahun nie dgn kawan2 opis plak.tapi biasalah,kita hanya merancang tetapi Allah yang menentukan.seribu satu kisah yang kami catatkan di langkawi.walaupun ia adalah kenangan pahit,aku harap kawan2 aku dapat menikmati percutian ini walau tak seindah percutian aku yg dulu.

mungkin salah aku juga sbb pas dapat berita kawan baik aku nak transfer,aku nak batalkan percutian ni.tetapi bila pikir2 balik,marahkan nyamuk takkanlah kelambu dibakar so aku teruskan juga.paling best percutian kali ni sbb aku stay kat chalet atas pokok.even pinggang aku bagai nak patah bila tidur beralaskan papan dan bangku,tapi aku puas.aku tak kisah kalau aku tak selesa.asalkan kawan2 aku hepi itu dah cukup baik.

shopping???owh aku tak shopping banyak kali ni.sekadar beli buah tangan buat kawan2 dan famili.lagipun aku dtg bukan niat nak bershopping tetapi bercuti.itu adalah dua benda yang berbeza.tapi lain kali aku taknak dah dtg time cuti2 macam nie.semua jadi mahal.biasalah kan business..
so kat sini ada beberapa pix yg aku nak share.honestly photo2 kali ni amat tidak memuaskan hati aku.maybe sbb dah hilang mood maka photo pun dah hilang serinya.dan aku jugak share beberapa pic di photo blog aku yang dibuka kepada public...
nota kaki:macam tak puas bercuti kali ni.hope dalam tahun ni gak aku dapat p lagi sekali.takpun p mana2 pulau yang lain...

Comments