entri bangga diri!!

assalamualaikum wbt...

pic ni masa p langkawi tahun lepas.time ni aku sgt2 tembam sampaikan jeans pun xleh nak pakai *smile*

aku ni terlalu baik??aku ni terlalu istimewa??aku ni terlalu bagus??susah nak jumpa orang macam aku??kalau itulah yg orang gambarkan kita pastinya kita ptt berasa bangga.tapi bagi aku,itu semua tidak bermakna kalau aku tidak dihargai dan dikasihi.setiap apa yang aku lakukan pada seseorang itu,aku tak perlukan balasan tapi cukuplah kalau hati aku ini dijaga..dan tidak disakiti dengan sengaja.

aku akui aku punya keistimewaan yang aku mampu mempengaruhi orang dalam certain situasi.tapi aku takkan gunakan ia untuk tujuan yang menyenangkan aku tapi membuatkan orang lain terluka.sebenarya hari ini aku mampu buat bos batalkan kelulusan transfer kawan rapat aku.bos tanya beberapa perkara pada aku.dalam sakit ati aku terpaksa mengiyakan walau aku terpaksa menipu.owh Tuhan!!!.aku sedang belajar menerimanya...

walau aku ni panas baran.tapi satu sikap aku yang sgt bagus dari dulu ialah aku sgt2 ambil berat dgn sesiapa saja yang aku kenal tambah2 dgn orang yang aku rapat.so demi mengembirakan orang lain,aku sekali lagi menghancurkan perasaan sendiri...bos tanya,u ok ke best friends nak pindah nnt.aku tersenyum tawar...

alhamdulillah dalam keadaan aku yang tak berapa nak hepi,aku mampu jalankan tugas aku dgn baik.hari ni aku berjaya siapkan satu task yg penting.well done myself!!!

nota kaki:entri ini sebenarnya tiada langsung dgn niat berbangga diri tapi sekadar satu motivasi untuk bangun dan membanggakan orang-orang yang menyayangi aku...

Comments