Semangat Yang Hilang

assalamualaikum wbt...


seperti biasa,awal tahun dan hujung tahun adalah waktu yg paling kritikal bagi aku.banyak benda2 penting yang perlu aku siapkan dan submit.ni belum aku start kenaikan gaji lagi.nnt lagi la banyak keje.tahun ni bilangan keje mungkin akan berkurang sbb aku dapat sorang lagi partner tetapi bebanan keje aku bertambah sbb aku pgg keje2 yang semakin berat.itulah kepercayaan...yang membuatkan kepala hotak aku macam nak pecah.

aku sudah mula tawar hati nak teruskan study aku ni.aku macam dah give up.aku macam dah tak mampu.aku betul2 rasa down.semangat aku selama nie ntah ke mana hilangnya.aku dah xmacam dulu lagi.seorang yg dahagakan ilmu sgt2.mungkin aku tak dizinkan untuk memiliki ijazah kot.kali ni dah masuk kali ketiga dalam usaha aku nak dapatkan ijazah.... dan mungkin gagal lagi *sad*

nota kaki:mungkin aku perlukan khidmat kaunseling kot..awak,sila motivasi sy...sy selalu dgr cakap awak dulu...

Comments