ehemmmm

assalamualaikum wbt...

cuti minggu lepas dan minggu ni aku tak kemana-mana.myheart pun dah bergerak ke mana2.aku habiskan masa dalam bilik dan blog walking.wah inilah aku yg dulu.sudah lama aku tak begini.sejak aku sambung study balik.mmg boleh dikatakan seminggu 7 hari aku tak lekat kat umah.

aku terpikir nak aktif blogging balik.sbbnya dulu masa aku aktif,aku dapat semangat diri aku balik.ni bila semangat aku nak jatuh.macam aku nak aktif balik.tapi aku sekarang bukan macam aku yg dulu.aku tak punya banyak masa macam dulu2.dan aku macam masih belum bersedia untuk open balik blog ini kepada public.buat masa ni hanya acai,kak retna,kak sanchai,kak zila dan yonna yang dibenarkan masuk.

aku nak kembali jadi sishoney yg dulu.yang sgt2 nakal.semua orang tau kenakalan aku.mmg aku ramai visitors dan kawan2 bloggers.tapi yang buat aku nyampah sbb budak tue masih nak ikuti perkembangan aku.sial betul la.apsal la tak habis2 nak kacau aku.yg sudah tu sudah la.aku dah maafkan pun.cuma nak lupakan apa yang dia pernah buat bukan sesuatu yang mudah.

*adoi...pikiran buntu* so kena bercuti jauh2.mana ek nak pegi dan bila????

nota kaki:rindu la dengan kenangan2 lama sebagai bloggers.

Comments