Kembali bertugas..

assalamualaikum wbt...

hari ni aku masuk semula opis selepas cuti2 malaysia.alhamdulillah kali ni bercuti kepala hotak aku dah tak ingat langsung pasal keje.cuti adalah cuti.tahniah untuk aku.sbb jarang aku macam nie*ekekkeke*.skang gak aku sgt2 busy dgn keje2 fotografi aku.baru aku ada masa nak siapkan photo2 kawan2 aku.bayangkan kalo punya la lama.dah leh pregnant photo tak siap2.sib baik sume adalah kawan2 yg memahami kesibukkan aku *eh yeke!*

sebab kepala hotak aku sgt2 serabut sebulan dua lepas.uban-uban di rambut aku tumbuh dgn banyaknya.memandangkan aku gak xdak masa nak belek diri aku so dah makin panjang.nnt la aku soh anak2 buah aku.sure dorang nak kalau aku upah bawak p mandi taman belia !kecik2 dah pandai rasuah budak2 ni.

nota kaki:sengaja ignore perasan sendiri.harap fotografi dapat menjadi terapi berkesan untuk aku dalam usaha mengawal diri...

Comments