Surat Buat Aku (1)

assalamualaikum wbt...

aku,
hari ini aku ingin menulis untuk aku.selalu hantar surat untuk awak.tetapi bukannya awak akan baca sbbnya blog ini adalah private.maybe satu hari awak akan baca.bila...itu sesuatu yang aku sendiri tak pasti...

aku,
sebelum delete blog ini.aku telah berjanji yang aku akan berubah.aku ingin sekali nak baca balik entri itu.malangnya.blog telah delete dan semua soft copy nya hilang akibat masalah virus yg menghuni laptop aku.aku ingin baca kembali perubahan apa yg aku ingin buat..

aku,
aku akui yang aku banyak sangat2 berubah sejak aku delete blog lama.aku berjanji yang aku ingin berubah ke arah yang lebih positif tetapi malangnya..aku rasa tidak.maybe ada yang bagus spt kurangya panas baran aku.namun yg negatuf aku rasa lebih banyak...

aku,
3 hari ni aku betul2 spend time dekat rumah.dengan mak.dengan bapak.dengan famili.aku ngadap skrin laptop hampir 24 jam.ptg2 aku g lepak kat umah tok.aku mengemas bilik.aku bermain dgn fotografo hampir setiap masa.itulah aku dulu.sebelum aku delete blog dan sebelum aku jumpa awak.

aku,
aku tak akan pernah salahkan sesiapa.akulah yang bersalah jika sesuatu berlaku pada aku.org lain mungkin sekadar pelengkap bagi setiap babak yang aku lakonkan atas arahan dan skrip aku sendiri.so aku yang sepatutnya mengolah kembali skrip aku dan memberi arahan semula atas drama yang aku lakonkan sebelum ni.tetapi menulis memang mudah..namun penghasilan bukanlah semudah jemari aku menaip di key board ini....

Comments