tiada lagi?

assalamualaikum wbt...

hari ni aku EL.bukan sbb sakit.tapi sebab malas.penyakit aku dah datang.habisla.walau cuba bertahan.akhirnya jatuh juga.so bila dah jatuh ni.aku hanya invite kak zila untuk masuk blog ni.sbb die sedang berusaha membantu aku.thanks akk.

Kita jalin cinta
Bila hati selalu berbeda
Sampai kapan lagi
Aku harus menahan
Rasa kecewa di dalam dada
Seandainya kita masih bersatu
Tak mungkinkan menyatu
Walau masih ada sisa cinta
Biarkan saja berakhir sampai
Di sini
Tiada lagi yang ku harapkan
Tiada lagi yang ku impikan
Biar aku sendiri tanpa diri mu
Tiada lagi kata cintamu
Takkan lagi ku bersama mu
Biar ku simpan semua
Kenangan ku bersamamu
nota kaki:mmmmm,xmakan pe2 dh 2hri.xde selera betul...

Comments

  1. sayu jerk bile menghayati lirik lagu nih...

    ReplyDelete
  2. nurul--->menangis sampai kering airmata pun xde guna

    ReplyDelete

Post a Comment