tiba masanya...

assalamualaikum wbt...

kalau nak dikatakan dunia dan hidup ini tidak adil.aku layak dikatakan seorang penipu.hanya kerana aku sedih,aku tak boleh katakan ianya tidak adil.sebabnya.aku lebih beruntung dari mereka,mereka dan mereka yang lain.tapi kadangkala mulut jahat ini tetap nak kata tidak adil hanya kerana sakit ati atau frustated.

baru semalam aku seolah nak dapat semangat baru.nak perbaiki diri ini tetapi hari ni,surat transfer kawan baik aku dah sampai.dan perpindahan dia berkuatkuasa 2hb mac 2009.owh.terlalu cepat.dan tak sangka secepat ini dia akan meninggalkan aku.

sebagai kawan baik.bukan mudah aku nak terima hakikat.memang orang datang dan pergi.itu perkara biasa.tetapi masa yang nak diambil untuk melupakan yang telah pergi...bukan sesuatu yang mudah.maybe tidak pada dia.tapi aku.seseorang yang terlalu menghargai ikatan persahabatan.silalah tanya kepada sesiapa yang pernah menjadi sahabat aku,pasti hanya yang baik-baik saja akan dgr pasal aku *perasan giler*

hari ni,hubungan kami agak buruk.salah aku.sindir dia macam2.tapi sebagai kawan baik.dia sepatutnya kenal aku lebih dari orang lain.aku sindir sebab ingin mengawal kesedihan aku.so aku kena buat diri aku marah maka aku takkan menagis.tapi..boss jugak yang buat aku nangis.soalan boss:" you ok ke?kawan baik dah nak pergi.." aku tersenyum tawar dan keluar gak air mata aku ni.*sial betul*

nota kaki:pas breakfast,aku tak makan apa2 pun.hilang selera.tapi dia tak tau.dan kalau tau pun,dia tak akan pernah peduli...mungkin.

Comments