cuti-cuti:sarawak

assalamualaikum wbt...









hidup sebagaimana yang anda tentukan.aku sgt suka dgn tag line ini sekarang.tapi aku tak dapat nak ingat dari iklan apa.so inilah yg skang aku tentukan.aku bercuti2 ke sarawak.walaupun terpaksa bohong sunat yg aku pergi bkursus *smile*.puas??manusia mana pernah kenal erti puas so macam tu gak dengan aku.masih belum puas dgn percutian singkat ini,insyallah akan kembali ke sana jika masa,wang dan kesihatan mengizinkan.tapi izinkan aku habiskan lagi dua negeri kat Malaysia ni yang aku masih belum pernah jejak (melaka & sabah).
special thanks aku pada kak retna yang betul2 menjadi pemandu pelancong yang baik.so akk leh bukak travel agency la nnt.dan boleh hirer sis as your travel photog.and hopely my best friends,jue puas ati dgn percutian ini.saya dan cuba untuk memenuhi segalanya tapi saya masih manusia biasa yang kadang2 penuh dengan emosi.
so lepas ni kene berehat dari bercuti2 sebab nak mengadap final exam.walaupun dah terlewat tak salah aku mencubanya...
nota kaki:kadang2 kita terpaksa melepaskan sesuatu untuk mendapatkan sesuatu..

Comments