perit yang amat!

assalamualaikum wbt...

peritnya!!!!!aku terasa sgt2 hari ni bila masuk opis jue dah xde kat tempat dia.macam orang biol la sket aku hari ni.macam kosong je aku rasa kat opis.tertunggu2 org panggil aku.Tuhan aje yg tau perasaan aku hari ni.

mungkin kalau aku meninggalkan tempat ni,aku takkan terasa sgt sbb aku dah xnampak suasananya.tapi skang aku yg ditinggalkan.suasananya masih aku nampak cuma keadaan yg berubah.aku agak pemalas kat opis.banyak kerja2 opis aku pandang sepi.mungkin kalo keadaan aku berterusan macam ni.prestasi kerja aku akan menurun dan aku akan salahkan boss 100% atas apa yg terjadi kat aku.padan muka boss gak kekadang.baru die nak lepaskan aku agaknya.

kalau keadaan aku berterusan dan aku tak dapat nak handle.aku akan kehilangan berat badan aku nampaknya.hari ni aku tak makan apa2 pun.makan roti kak ina bagi pon aku muntah.milo 3in1 nak habis secawan pun susah.alahai.kenapa teruk sgt aku ni.aku sangka aku kuat.rupanya aku lemah yg amat.

Tuhan..tolonglah bantu aku.aku betul2 perlukan pertolonganMU.aku ingat bila jue dah takde kat sini.aku nak tumpukan balik pada study aku yg telah aku tinggalkan.tapi nampaknya lain plak yg jadi.rasanya makin teruk.aku masih belum mampu nak terima lagi.kalau boleh aku taknak org perasan perubahan aku.tapi nampaknya dah ada beberapa orang yg tegur.

dah berpuluh2 sms aku anta tapi satu pun die tak balas.alahai.aku cuba memahami mungkin kat tempt baru.suasana die lain.tapi takkanlah time rehat pun tak boleh nak balas hanya dgn 1 sms.kalau sape kat tempat aku mesti akan terasa.aku kenal die sgt2 sbb die kawan baik aku.oleh sbb itu setiap perubahan die mst aku akan rasa......

nota kaki:kosong!!

Comments