perjuangan yang belum selesai

salam...
usm1
  1. esok bermula perjuangan aku.esok final exam aku sudah bermula.walau macam mana pun.aku tetap kena hadir exam.walau aku sudah mengagak result yang akan saya terima kelak.aku sudah terlambat untuk membuat penangguhan kerana tarikh tutup adalah 31mac2009.selepas habis final ni.aku mungkin akan berehat selama setahun dari study.
  2. even aku akan gagal kelak.aku akan redha terima keputusan nnt.sbb semuanya salah aku.aku tidak cukup kuat bekerja sambil belajar.aku terlalu tumpukan pada kerja2 opis aku.pada fotografi aku dan pada kawan2 aku.
  3. disaat2 getir dan ujian demi ujian dalam hidup aku,aku bersyukur sbb aku punya ramai yg sayangkan aku.yang selalu memberi semangat aku.yang cuba bangunkan aku dikala aku tersungkur.terima kasih kawan!
  4. aku mungkin akan berehat seketika.mungkin selepas final aku habis baru aku kembali kesini.itu hanya satu kemungkinan.
  5. maaf kepada bakal2 client fotografi aku yang terpaksa aku tolak.booking awal adalah penting walau bukan cuti sekolah.job bulan mei yg aku dapat hasil booking dari tahun lepas.terima kasih kawan2 yg support dan percaya aku walaupun aku masih sedang belajar.
  6. dikesempatan ini jugak aku ucapkan selamat pengantin baru buat sahabat blogger aku iaitu ACAI yg akan melangsungkan perkahwinan tak lama lagi.aku ingin sangat hadiri majlisnya tapi aku ada paper pada tarikh tersebut."sis doakan cai berbahagia bersama bakal isteri di dunia dan akhirat.sis selalu bangga berkawan baik dengan cai."
nota kaki:jam di atas hadiah dari uncle deri semasa melawat aku di penang sambil kak norz mencari bahan untuk novel terbaru.sis rindu dengan  kalian.

Comments