betul!

aku dan kawan baik, jue :)

perasaan itu betul.naluri aku kuat.semalam ms aku letak entri ttg sahabat dlm blog aku yg satu lagi.aku seolah2 dapat rasa yg kawan baik aku dlm kesusahan.aku pk maybe die tak sehat.dan hari ni aku dapat tau yg dia berduka.biasalah.gara2 lelaki.sakit ati aku.die mintak transfer sbb lelaki itu.tapi kalau dia sedih sbb lelaki itu,tentunya aku sbg sahabat sedikit terpukul(wakakaka~ayat maut gitu!)

aku harap dia tabah dlm berduka tu.kalau dulu aku ada.leh la buat dia ketawa.bawak die pegi makan.hobi dia plak makan.hahaha.yela.makanan kat penang ni mmg best2.sape yg tak suka.tambah2 ada pula driver cum pemandu pelancong.

dah lama aku tak menulis disini.tiba2 aku gian kembali menulis kat sini.sbbnya kat sini aku lebih free.bercerita apa saja tanpa tapisan sedangkan kat sana.aku kena hati2 dgn pandangan masyarakat.kat sana ada bebudak opis aku.kat sana ada client2 aku (cewah~perasan la sgt)

result usm dah keluar.yang pasti 3 paper aku kene amik balik.adoi la.mmg dah agak.dgn xde preparation mcm mana nak pass kan.tapi aku masih belum confirm samada nak teruskan..berhenti terus atau tangguh dulu.. *konpius*

nota kaki: aku dah invite beberapa org kembali dlm blog ni.org2 yg aku invite adalah mereka yg aku betul2 percaya dan aku betul2 syg,hormat dan segala yg +ve la.

nota kaki 2 : jgn hairan tgk photo2 dlm ni ada kak retna ms kat sarawak.ingin dijelaskan yg aku pergi adalah bercuti dan bukannya atas urusan rasmi seperti yg aku war2kan di blog sana.maaf.kekadang kita perlu menipu.pls.don't mention to anybody yg kak retna join percutian ini :) aku percaya pada kamu.kamu dan kamu (haaa kan x ramai)

Comments