oyen:si nakal yg cerdik!

assalamualaikum wbt...oyen1 oyen2 masa aku demam ritu,si comel ni la yg temankan aku.memandangkan aku habiskan jam-jam aku dgr baring,tido so aku bawak si oyen ni naik tido dgn aku.mula2 die meragam.nak turun.lama2 aku tak layan die tido hujung kepala aku.die nie tgh nak membesar.so nakal menjadi2.pantang nampak benda bergerak mula la.hehehe.umah aku ni tak pernah sunyi dgn kucing.ni pun ada lagi 4ekor baru beranak.ni nak kena bagi org.sbb dah banyak sgt.nnt bila baby abg aku lahir,mst dah tak banyak agaknya.tapi abg aku bukan stay sekali dlm umah aku. nota kaki:alhamdulillah aku dah baik demam.cuma masih ada saki baki selsema.keje2 siapkan photos naz dan ariff tgl sikit aje lagi.tapi masih ada beberapa perkara yg aku tak puas ati.selagi xpuas selagi itulah aku takkan serahkan.

Comments