Wednesday, June 24, 2009

aduhai ISO

assalamualaikum wbt

penat.penat dan penat.aduhailah penat.aku akui yg badan aku sgt2 penat dan otak aku sgt2 la letih.kekadang mcm jamn ke aku rasa.sampai bila nak berakhir ni aku pon taktau la.kekadang bosan betul dah mcm nak berhenti kerja.hahahaha.boleh cakap jela.

kekadang aku pelik.semua tempat nak buat ISO ni mcm ni ke.atau kat tempat aku je.masalah skang ni.kalo satu arahan je yg kami terima xpela.ni arahan berbagai.naik muntah je aku rasa.

semalam aku dgn selamba masuk keja kul 11 pg.tapi bukannya sengaja.mmg aku betul2 pening.kepala aku berpusing2.dan aku tak boleh drive.mak dah bising suruh ke klinik.aku hanya telan ponstan.sbb aku mmg kena masuk opis jugak.

aku ni bukan jenis ambik MC punya org.setahun hanya sekali je aku MC.harap tahun ni xperlu amik MC la.doakan kesihatan aku.amin.

nota kaki:habis semua ni.aku cadanga nak pergi bercuti la.dah lama tak cuti2 malaysia.

No comments: