Wednesday, June 10, 2009

luahan rasa....

assalamualaikum wbt...

penat..penat dan sgt2 penat.aku betul2 penat skang ni dgn keje2 kat opis.shoot wedding setiap wekend dan jugak keje2 siapkan album.keje kat opis usah dikata la.mmg xpernah nak habis.heran sungguh aku.sedangkan dah ada 3 org PT kew.tapi keje sentiasa ada.makin lama makin banyak prosedur baru yg aku kena ikut.kekadang gaji yang diterima tak setimpal dgn keja yg aku buat.tapi apa nak dikata.kena belajar menerima seadanya.

kekadang otak aku jadi jamn.aku pon heran.sedangkan sebelum ni lagi banyak tugas berat yg aku buat.maybe kali ni sbb dapat org2 atas yg mcam sial.biasalah cha ya nun alif...ada melayu sekoq dua pon mcam sial.bukan nak tolong org2 bawah mcm aku ni.lagi burukkan keadaan ada la.

kekadang bila penat ni,kalau dapat tgk baby best la kan.bila agaknya anak buah aku nak balik umah aku.tak sabaq.nnt bila aku balik terus g main dgn dia.so leh la hilang sket strees bekerja.

nota kaki: aku kerap sangat pening kepala sekarang ni.

No comments: