DEMI MASA

 Photobucket   assalamualaikum wbt... perghhh.mmg busy sungguh aku skang ni.sesunnguh busy yang tak mampu aku nak ucap dgn kata-kata.lihat aje statistik kat bawah ni:
  • hampir 2 minggu aku tak makan masakan mak.
  • rambut aku dah panjang dan tak terurus.
  • berat badan aku dah bertambah dari berat ke sgt berat.
  • aku kene saman buat pertama kali sbb melebihi had laju.melayang rm200 lepas diskaun.cis!
  • dah terlalu lama tak hang out dgn kak zila layan movie.
  • langsung tak pergi kelas semester ni.baru semalam bukak portal :)
  • mak sampai cakap aku nampak cerah sikit*wakakakaka*yelah masa banyak habiskan dalam aircond opis.sabtu ahad pon kat opis.
  • walaupun dah masuk Julai.cuti tahun lepas pon aku tak habiskan lagi.campur cuti tahun ni.maka akan bercuti2 la aku kelak (perasan mcm bos nak lepaskan aku)
  • paling sedih sbb cancel plan nak tgk game manutd.lawan m'sia (huwaaaaaaa)
  • baru habiskan semua custom album customer.thanks kerana memahami.
tadi aku baru saje submitkan satu tugasan yg benar2 buat aku jadi workaholic dan sewel selama beberapa bulan.harap semuanya  diterima oleh pihak atasan.bukan senang nak handle project bernilai rm600k.gilos!!!tapi andai kata diluluskan maka aku akan sekali lagi pening~hahahaha. nota kaki:harap plan nak bercuti bersama teman2 akan berjaya.boss dah cakap." i luluskan cuti u,but anytime i akan panggil u balik" huwaaaaaaaa.

Comments