kembali ke sini....

assalamualaikum wbt...

setelah mengambil kita beberapa aspek kehidupan~hahaha.rasanya selepas ini aku akan kembali menulis kat sini.sekarang macam-macam perkara peribadi yang jadi dalam hidup aku.dan kadang kala emosi aku tak terkawal.so rasanya bukan dengan semua orang aku mampu nak share.persepsi semua orang pada aku pun bukkanya sama.so lebih baik menulis disini.

blog satu lagi,aku akan tumpukan dengan hasil-hasil fotografi aku.mungkin sesekali saja menyelit dengan beberapa kisah.lagi pulak,aku sudah tidak mengaktifkan diri aku lagi dengan aktiviti msjbox.bukannya aku melupakan mereka.kalau aku turun ke kl sesekali pasti aku tidak lupa contact mereka yg aku sayang.serius.aku betul2 sayangkan persahabatan msjbox aku.thanks buddies.

khamis ni mungkin penyakit sebenar bapak akan tahu.biasanya bila dah buat ct scan 100% resultnya akan diketahui.kekadang aku rasa aku kuat nak hadapi segala kemungkinan.dan dalam masa yg sama aku akui,sesungguhnya jiwa aku sgt2 lemah.org cakap best jadi anak pompuan tunggal ni.aku akui.tapi dalam pada itu,tanggungjawab besar buat aku.kadang2 aku stress juga dalam famili.bukan senang nak hadapi lelaki-lelaki dalam umah aku.semuanya dgn kepala masing2 bahkan sedikit sebanyak aku akui hormon mereka juga mempengaruhi kehidupan aku.dengan sikap temper aku.macam mana agaknya mak selama berpuluh2 tahun menghadapi situasi ni kan.

selain tu,satu lagi rumah sewa didirikan depan umah aku.bagi yg pernah sampai kat umah aku.mst akan terkejutkan.dah la nak masuk umah aku tu hanya muat sebiji motor,sekarang pulak ada lagi sebuah rumah sewa didirikan.ya betul.jgn terkejut.sadis betul bila org melatu buat kita mcm tu kan.rentetan kes ni,aku akan akan ceritakan pada entri seterusnya kelak...

nota kaki: betul ke,semakin banyak kita diuji..itu tandanya Dia sayangkan kita..

Comments