audit dalam KKM

assalamualaikum wbt...

hari audit dalam KKM.maka dengan ini sudah audit rasmi kedua bagi tahun ni.report naziran espkb pun baru sampai.kena siapkan dalam masa sebulan.bila dah sampai hujung tahun ni.memang aku dah mula busy dengan semua kerja-kerja kewangan aku.walaupun bebanan kerja aku mungkin sedikit kurang tetapi kadang-kala aku rasa macam lebih membebankan bila aku terpaksa memantau beberapa perkara.

so far oklah sebab kekuatan tenaga aku terhadap kerja kembali.bila beberapa waktu itu,aku sedikit malas (maybe addict to fb),sampai aku rasakan prestasi kerja aku merudum.nasib baik aku bukan jenis mengambil kesempatan atau lupa diri.aku sedar komitmen dan t/jawab aku besar walau diikutkan post aku biasa sahaja.mungkin belum tiba rejeki aku.berdoa dan terus berdoa,hanya itu saja harapan aku.kalau aku ingin keluar dari opis itu,hanya bila aku dinaikkan pangkat sebab buat masa ni semua boss tak akan sign borang tranfer aku.

okeylah buat masa ni,sbb besok masih ada lagi sehari audit akan dijalankan.hopefully tak banyak sangat yang kena kuiri,but i need that.it is the process of learning actually... :)

nota kaki:sejak ada fb ni,ramai blogger yg semakin bersara.harap aku tidak

Comments