Tuesday, October 26, 2010

campur aduk!

assalamualaikum wbt...

sesungguhnya masa itu terlalu pantas bergerak sekarang ni,aku rasa macam baru semalam aku tulis entri disini tapi bila masuk bali,aduhai.dah seminggu rupanya.jelas menunjukkan yang dunia ini semakin tua,namun amalan kita..~huhuhuhu.

minggu baru yang agak tidak begitu baik bagi aku.bagi yang kenal aku.tentu tahu bagaimana aku ini seorang yang terlalu mengambil berat pasal org lain.sampai boleh mengabaikan diri aku sendiri.sifat yang aku ingin buang sebab finally aku akan terasa sakit jika mereka tidak menghargai dan berterima kasih pada aku.

sejak kak aza bertanya tentang noushy,sampai detik ini aku masih hantar sms pada dia.namun sampai saat ni juga tiada satu balasan yang aku terima.aku pun tak pasti sampai bila aku akan terus nak berusaha mengembalikan ikatan persahabatan blogger ini.kita pernah berseronok dan terbuai2 membaca kisah cinta mereka.so tak salah untuk aku cuba kan.tengoklah sampai mana tahap kesabaran aku.

bercakap tentang sabar,aku rasa tahap kesabaran aku semakin meningkat. alhamdulillah.mungkin berkat doa mak dan aku sendiri.walaupun tidak 100% tapi bagi diri sendiri kita tentu dapat rasa tahap pencapaian kita walaupun sekecil zarah.namun dalam kesabaran aku ni jiwa aku meronta dengan teman seofis.tidak tahu bagaimana aku nak jelaskan disini....tunggulah.maybe suatu hari nanti.

nota kaki: dulu masa zaman aku banyak kerja,aku mmg tertekan.tapi sekarang jiwa aku lebih tertekan dgn rakan seopis.walau kamu punya degree.aku tidak bangga sebab perangai kamu sama saja dengan staf yang hanya ada PMR.jelik aku dengan perangai kamu.aku punya teman2 yang jauh lebih pandai dan berpendidikan dari kamu.namun mereka lebih humble,tidak mulut becok dan tikam org dari belakang.aku pasti satu hari nanti kamu sendiri akan buka pekung didada kamu.walau sekarang kamu bisa putar belit cerita.bisa meniru tandatangan boss dan bisa menipu orang sekeliling kamu!

2 comments:

Lea Dzahir said...

beraninye tiru tandatangan bos.. sabor jelah.. dia masuk Uni utk belajar menipu ke? hmm.. macam2 yer..

Sabar la sis.. kita doa2 yg terbaik utk noushy sajalah.. it takes time to heal..

SisHoney said...

kak lea===>tula kak.sis pun naka.tapi sis xnak jadi jahat.kalau nak org respect biarlah dgn hasil kerja yg terbaik bukan dgn menjadi penipu.sis dulu amik masa juga org dan boss nak percaya.bila dah percaya mmg susah nak lepas kan.tapi budak2 skang ni.masuk2 dah nak jadi hebat.itula payah.amik degree nak keja spm