Cerita Isi Hati

Assalamualaikum wbt...

  • Aku memang tak berkenan dia.Ntah kenapa.Sejak dari awal.Padahal aku tak pernah kenal dia.Tak pernah berkesempatan nak check fb dia ke.Nak check photos dia ke.Sebab dia private segalanya. Macam aku jugak :-)
  • Mula-mula aku mmg tak layan sgt.Malas nak ambil tahu hal budak-budak ni.Yelah.Aku pun pernah muda dulu.Nakal.Biasa la tu kan.
  • Budak tu mmg sombong.bongkak dan segalanya dgn org lain.Dia mungkin hanya baik dgn CLA shj.Sebab tu hati CLA dibuai-buai.
  • Tapi bila mereka bergadoh dan si budak tu marah-marah pada CLA.Aku mmg marah.Sangat marah mungkin.Terukkan.Sedangkan CLA yg kena marah pun boleh maafkan dia,tapi aku tidak.Kenapa.Aku nampak di luar kotak.Tapi CLA ikutkan hati dia yang dibuai2 :(
  • Bila hati mmg sudah dan asyik teringat-ringat.walau mcm mana aku cuba tunjuk jalan pun tak guna kan.Sia-sia.Mereka tetap akan kembali bersama.Dan bukan kuasa aku utk menghalang kan.Aku bukan siapa-siapa dalam hal ini.
  • CLA mmg sgt hormat aku.Itu buat aku bertambah sedih.Semua yang dia buat,mst dia akan bgtau aku.
  • Masa nak ke Terengganu,aku dah niat dalam hati.Nak cuba kenal dia.Orang yang aku tak pernah suka sebelum ni.Nak cuba selami dia.Mungkin apa yang aku anggap selama ni tentang dia tak betul.Hanya rasa hati aku yang palsu...
  • Tapi ternyata budak itu memusnahkan segalanya :-( Dia hanya nakkan CLA.Dia tak pernah nak pedulikan org2 di sekeliling CLA.Dan akhirnya dia menyalahkan aku atas segalanya.Itu pun aku tahu dari mulut orang lain bila mana keadaan menjadi complicated masa kat T'Ganu :-(
  • Aku mungkin bersalah.Biarlah orang anggap aku bersalah.Aku sudah tidak peduli dan malas mahu peduli.Aku sayangkan CLA macam darah daging aku sendiri.Dan kalau budak itu masih pilihan dia.Aku kena setuju.Cuma akan terus berdoa semoga isi hati aku selama ini tidak betul dan dia akan dapat kebahagiaan.Aku pernah cakap dulu pada CLA.Jika budak itu pilihan dia.Mungkin kami dah tak mcm dulu.Tapi aku tidak mungkin akan buat begitu,sbb dia My Cute Little Apple yang aku akan terus bimbing sehingga dia tak perlukan aku lagi :-(
nota kaki:
1) masih igt dgn entri2 Surat Buat Awak sebelum ni,situasi yg mmg sama.Dan sahabat sy itu dah ditinggalkan kekasihnya yang kononnya taksub pada dia.Isi hati sy sebelum ni betul.Bila aku jumpa dia.Aku dah xmampu mcm dulu.Aku tahu dia sedih.Tapi luka di hati aku,dia taknak paham dulu.
2)Dah lama aku tak tulis belog sambil nangis....

Comments