Perasaan Yang Macam-macam

Assalamualaikum wbt...

  • Ya,perasaaan ini macam-macam sejak pulang dari Terengganu.Walau aku enjoice di sana namun rasa buat mcm satu kesilapan je bila aku join trip itu :(
  • Aku menjadi lebih sensitif dari biasa,teringat zaman awal-awal aku berblogging hingga mencipta "peminat", beginilah perasaan aku masa tu.
  • Dengan aku pun orang boleh nak jeles sedangkan aku tak punya apa-apa yg istimewa selain dari aku menghargai org sekeliling aku dan kasih sayang yang ikhlas dan mungkin ada orang tak akan mampu bagi kasih sayang seperti aku~as usual,aku mmg suka perasan.
  • Jika dia kena membuat pilihan,aku tak kisah.Aku akan biarkan apa yang dia inginkan sebab aku taknak dia bersedih.Walau berulang kali aku memberi nasihat.Tapi aku juga tak lupa berdoa semoga semuanya baik-baik saja buat org2 yg aku sayangi.
Nota Kaki: Deactivate lagi Facebook dengan alasan kononnya album tak siap-siap lagi.Tapi itu sebenarnya tidak memberi makna.Album akan siap jika jiwa aku happy!

Comments