Sunday, January 24, 2010

pilih memilih

assalamualaikum wbt...

hari ni bawa mak dgn bapak melawat cucu kesayangan kat seberang jaya.sebelum aku ke sabah biaq la bawak depa lepaskan rindu.balik dari sabah aku akan kembali busy (sekarang ni pun mmg busy tapi sbb dah lama tempah tiket).

balik dr umah abg aku,singgah kat kedai sepupu bapak aku.bila depa tgk kami dtg ingatkan nak memanggil kenduri aku~huhuhu.mmg kalau ikutkan sedara mara mula dah bising aku masih solo ni.habis nak kawen dgn sapa memandangkan aku betul-betul solo.even hati maybe masih ada 10% pada org itu.entahlah.setiap kali aku cuba nak terima orang lain dalam hidup aku.mesti aku dan dia akan kembali agak rapat.salah aku.dia berkali-kali mengingatkan yang aku jangan berharap pada dia.dia taknak simpan hati aku takut aku akan kecewa. :(

yang sorang lagi plak,sudah lama diam.mungkin marah atau merajuk atau no feeling.cumanya aku suka sbb dia xpernah memaksa aku.macam2 alasan aku berikan.ntahlah.setiap kali aku cuba bukak hati aku untuk dia.ada saja halangan yg memungkinkan aku berfikir kembali...

nota kaki:kalau kes macam ni pun kena buat istikarah ke.sebenarnya dua2 tidak memenuh syarat lelaki pilihan aku pun,tapi kalau aku sendiri tak sehebat isteri Nabi untuk memilih...

Friday, January 15, 2010

selamat ulangtahun sayang :)

assalamualaikum wbt...

ulangtahun diri sendiri so kena la letak sayang sbb memang aku sygkan diri sendiri.kalau aku tak sayangkan diri aku,mst aku dah terjurumus buat benda-benda tak elok kan.dan alhamdulillah di usia mengjangkau 28,masih bertahan.dan semoga berterusan hendaknya...aminn.

semakin berusia,semakin banyak cabaran yg mendatang.macam-macam dugaan baru yg muncul menyebabkan kadang kala aku rasa sgt2 tertekan.namun syukur mak begitu memahami aku.oh.air mata aku mengalir.aku memang sensitif bila sebut mak...

happy birthday myself!!

assalamualaikum wbt...
    _MG_9975copy copy
  1. alhamdulillah meraikan tahun ini pada hari jumaat yang indah.
  2. syukur masih diberi peluang bernafas di mukabumi.
  3. masih panjang perjalanan hidup andai diberi kesempatan.
  4. terlalu banyak lagi yang ingin aku capai.
  5. terima kasih buat famili yangĂ‚ sabar dgnĂ‚ karenah aku terutama mak dan bapak :(
  6. rindu tepung dan hanyir telur masa zaman kat asrama :)
  7. semoga di usia 28 akan lebih mematangkan aku dan sabar menghadapi dugaan hidup
nota kaki:terima kasih atas ucapan teman-teman.aku sgt2 sibuk skang ni,semoga anda2 tidak lagi berkecil hati sbb kadang nak balas sms pun aku terlupa.huhuhu.serius aku xcukup 24jam sehari skang ni...