Sunday, April 17, 2016

Bowling ILKKM Zon Utara

Hari ni join bowling zon utara. Hampir 6-7 kolej join tournament ni. And game berlansung di Ipoh Parade. As usual,masuk longkang je yang banyak. Ntah kenapa, takde luck langsung skang main bowling. Semua mood hilang bersama adik agaknya. Dulu kan selalu main bowling dgn adik. Huhuhu...

Adik, semua tempat sis pergi, mesti ada kenangan kita. Yelah semua tempat sis bawak adik bersama so semua tempat tu ada kenangan kita. Tak kira la suka or duka. Allahuakbar. Semoga sis cepat sembuh dari luka ini. Huhuhu. 

Friday, April 15, 2016

Rindu itu masih ada.

Lama. Sangat lama. Kita tak jumpa adik. Lebih sebulan. Lebih dua bulan. Tipulah tidak rindu. Aku bukan macam kau adik. Kau ada dia. Yang buat kau lupa aku. Aku tiada siapa. Masih kau. Engkau yang masih ada sayang yang amat untuk kau