ramainya kawen...

assalamualaikum wbt.....








penat.penat dan penat.itu je yg aku rasa skang ni.terkejar sana.terkejar sini.adoi la.nasib baik 2 hri ni takde kelas.so boleh la berehat kejap sambil2 menjenguk opis melihat apa yg patut.tak lupa gak leh buat editing gambo sket2.
semalam(ahad),kawan opis aku kawen.die budak kelantan dan bertemu jodoh dgn budak kampung aku.inilah yang dikatakan jodoh kan~hehehehe.so mmg aku nie sbg OP die la.memandangkan majlis nie tiada persandingan so aku lebih fokus kepada outdoor la.
editing kali ni aku ikut style ACAI-si budak jawe kita.aku suka tgk style die.selalu ikut cara fotographer yg mmg dah pro.tapi sekali tgk style acai,terus aku suka.simple but theres something....well done cai sbb 1st job je dah dapat bina identiti sendiri.makin kaya la acai pasni~bila nak belanja ni :)
nota jari:dalam masa 3 week ni aku sgt banyak exam.so doa2kan aku ye.

Comments

  1. Slm sis,
    Smoga sis sihat2 hendaknya ye..waaa, nice shoot sis..cuma sis kena elakkan menghadap matahari..nnti gambar pengantin gelap sebab ada bayang2,hehee..apapun, sis pun dah makin baik dari segi composition..:) suka editing sis gak,hehe..thanks sis, acaipun masih belajar lagilah..kita sama2 belaajr ye..kalau datang sini bagitau tau,hehe

    ReplyDelete

Post a Comment