15 jan:my best celebration ever...

assalamualaikum wbt...

seronok..seronok..seronok...sgt2 seronok celebrate bday aku yang ke 27.age is just a number.mind is actually show ur age.cewah.itu pandangan aku la.terpulang kalau xde sape setuju pun.aiman eh..aku xkisah *smile*

pagi2 masuk opis dah ada bungkusan makanan(apam telur) atas meja.aku sgt2 teringin nak makan.finally nurul bought me.thanksss!!!kak riah plak buatkan dadih.then a cute card by kak ja.terus lekat kat dinding.after that en.ibni driver give me cash rm50. he said use that money spend my day *smile*so aku ingat nak beli kek la belanja member2..tapi my best fren said xpayah la..guna untuk awak je..tak lama pastu datang pulak nasi ayam kak ina belanja.amboi.murah rezeki sungguh aku on my day *smile*

time lunch..switch off the light then as usual lepak2 dgn opismate.and then muncul la kek.opss!!! tak sangka betul la.ptt la jue tak bagi aku beli kek.rupanya akan muncul kek.apple cheese cake.owh damn delicious!!!thanks buddies..kak ja,nurul.anis and jue..*muaaaahssssss*

balik umah.mak sibuk menggoreng bihun.dah ada agar2.then karipap.terharu,terharu dan terharu.mak buat bacaan Yassin kat umah ustazah.so mak prepare foods and i bought another cake.wah 2 cake kali ni.thankssssss mummy!!!bayangkan ramai yg baca surah yassin doakan aku.then dengan mak sekali baca Yassin.itu hadiah yang tak dapat aku beli atau cari kat mana2.TERIMA KASIH SEMUA....

nota kaki:thanks atas semua ucapan dari semua.sms yang aku terima.call yang aku terima.hanya Allah aje yang balas.kawan baik aku cakap.untung awak.ramai orang sayang.then aku pula nak cakap.lebih untung pada sape yang aku sayang~hehehehehe.erm owh ya.hadiah yang ada dalam keta aku dari anis..i luv it..and by the way my besh friend still the first one who wish me on the dot!!!

Comments

  1. dah tua tu.. so dah x bleh pangey budak kecik.. :p

    pasni dha boleh tawen arr...ekekkee

    ReplyDelete
  2. kak retna--->sis akan selamanya jadi budak kecik untuk akk *smile*.sis xnak melangkah bendul.so kene tunggu kakak yg ni tawen dulu arr

    ReplyDelete

Post a Comment