berhenti berharap

assalamualaikum wbt

sengaja publish photo teman baik aku ni.tunggu surat nak tranfer je die.hope sgt2 she make a right decision.i will always pray for you..

tadi buka satu email di kotak inbox aku,dapat forward email mengenai rumput.email itu menyentuh hati aku.dah berkali-kali aku berjumpa dengan rumput yang paling cantik,tapi aku berjalan ke depan lagi sbb nak mencari yang lebih cantik,sudahnya satu pun aku tak jumpa.dan aku tak diizinkan untuk menoleh kebelakang.akhirnya aku yang rugi...

hari ini aku cuba berhenti berharap.orang yang forwardkan email itu juga mengingatkan aku tentang lagu tersebut.so hari ini aku cuba selami.aku ingin berhenti berharap.dan semoga aku berjaya.aku tau die juga sentiasa mendoakan aku.thanks akk!!!.i hope u know how much i do respect you eventhough i'm not showing you my appreciation and respecfull.i know u know me better than others even we just close past 4-5 month.

alhamdulillah hari ini dapat pulang awal masa hari masih cerah.hari ni juga hari yg baik sbb aku berjaya mengawal emosi even emosi ini dengan sengaja ingin dirobohkan.aku ingin terus kuat.walau terpaksa menipu diri sendiri.anggap saja itu bohong sunat.padahal memang ngak wujud bohong sunat sebenarnya.*senyum tawar*

nota kaki:semua assignment aku due date pada 30 januari.tapi satu hape pun xlayan lagi!adoi la.mati aku macam nie...owh ya.sok aku tido umah teman baik aku nie.sbb sabtu nak ke langkawi..tgk la kalo ada kesempatan dan idea aku update ye..(cewah macam ramai readers je,padahal 5 org je)

Comments

  1. Ermm...saya suka lagu berhenti berharap.lagu tu saya pernah tujukan untuk someone.dulu..hehe.skang tinggal kenangan terindah :).awak tau saya dah lima tahun bersama 'dia' bila dah mengalami perpisahan amatlah parah...macam ditusuk lembing hehe..tapi awak masih terlalu awal.hope u can recover balik :) always.jangan biarkan orang membaca kita melalui wajah...

    ReplyDelete
  2. kak nurul :)---> sy agak kurang dgn lagu2 so7 even sy hantu lagu2 indon.thanks atas komen yg pertama kat sini.bukan senang sy nak recover balik even belum pun sampai setahun.owh..sy suka membaca wajah orang..dan mungkin sy tak perasan biarkan wajah sy di baca org..akk boleh baca wajah saya???

    ReplyDelete

Post a Comment