engkau tetap pergi???

assalamualaikum wbt...

cute kan pic nie.photographer in action.windunya dengan myken.
Kan ku berikan semua
Agar kau gembira sentiasa
Engkau tetap pergiPergi meninggalkan ku sendiri

Jangan disimpan tiada rahsia
Katakan saja ku terima
Engkau tetap pergiPergi meninggalkan ku sendiri

Waktu duka dulu
kita lalui bersama
Bahgia bagaikan malam
ditemani bintang terang
Hancur hati bila kau undurkan diri
Meninggalkan daku
Meninggalkan daku sendiri

Senyuman manis dibawa angin
Ku tunggu dikau terasa dingin
Engkau tetap pergi
Pergi meninggalkan ku sendiri

bila kita dalam keadaan duka.semestinya kita memerlukan orang-orang yg rapat dgn kita untuk sama-sama membasuh luka sebelum kita sapukan ubat dan akhirnya ia akan baik jika dirawat dengan sebaiknya kan.tapi kadang-kadang hati kita betambah hancur bila luka itu terus diletak cuka ataupun garam.ya Tuhan.pedihnya!!teramat2.even air mata kita mengalir,itu bukan tandanya kita sakit akibat kepedihan luka itu.tapi air mata kita mengalir kerana orang yang meletak cuka itu adalah orang yg kita harapkan untuk sama2 membantu kita.
nota kaki:aku asyik balik malam-malam je skang nie.sampai orang dah lama tak tgk aku.yela.aku kuar cuaca masih gelap,aku balik pun cuaca dah gelap.dahlah kulit aku sendiri pun gelap,so mana la orang nak nampak aku kan.erm baru habis tutup akaun 2008 dah sampai bajet 2009.penat oooo.nak buat kenaikan gaji lagi.mujur masih mampu bertahan even kepala otak aku serabut,jiwa aku kacau.moga aku tak jatuh sakit...

Comments