sampai kapan?

assalamualaikum wbt...

sampai bila agaknya aku akan shoot wedding ni,aku sendiri tak tahu samada aku shoot wedding ni utk duit atau untuk apa.yang aku tau aku sangat2 enjoi shoot wedding.seriously.even sangat2 penat sebenarnya.photoq lelaki pun penat apa lagi aku yg kurang stamina ni.

aku pernah kata dalam hati aku yg aku akan stop shoot wedding bila aku dah kawen,tapi samada betul atau tak aku tak pasti sbb once u clik the shutter,u always want to clik and clik.indeed!!

selain itu dengan shoot wedding jugak buat aku rasa aku dekat dengan keluarga dan adat melayu.bila dalam majlis wedding kita akan lihat kemesraan,kegembiraan,dan macam2 hal la.kalau dulu setahun maybe hanya sekali dua sahaja aku hadiri majlis kenduri.tapi skang ni.sebulan aje dah berapa wedding aku kena hadiri *hiks*

owh ya.2 hari lepas aku keluarkan cash lagi 1.5k beli lens baru.so tadi aku shoot guna lens baru namun dia masih belum mesra dengan aku.sedikit cabaran la buat aku.

nota kaki:bukan mudah punya hobi yang mahal ni :p

Comments