Friday, March 4, 2011

hati aku ada pada kamu!

salam,

kamu memang sudah lama bersama aku.kita kenal melalui dunia maya ini.masa tu tak ramai blogger2 mcm sekarang.makanya kita di kalangan blogger sangat rapat.saling percaya mungkin.

kita berjumpa pn dah lama.kamu mmg sejak dari dulu.selalu bantu aku.masa tu maybe kamu dah ada seseorang kot.entah.aku xpernah tanya.sbb aku memang xpernah ada hati kot pada kamu.sbb aku anggap kamu muda dari aku.aku setkan dalam kepala aku yg aku tidak akan menerima lelaki yg lebih muda dari aku.even hanya setahun!

ye.dlm hati aku selama ni.memang ada org lain.lama sungguh orang lain itu menghuni hati aku.makanya aku tidak mahu buka hati aku untuk org lain.even ada beberapa orang yg pernah cuba membukanya.finally mereka hampa sbb kunci yang aku guna ni kononnya aku buang ke dalam sungai.

dan selama itu jugak kamu setia dengan aku.selepas kamu meluahkan isi hati kamu pada aku.aku wat dono je.tapi aku masih baik dgn kamu.kekadang aku sengaja buat kamu marah.then aku bagi harapan pada kamu.aku betul2 seolah2 mainkan kamu.kemana saja kamu pergi,pasti ada buah tangan pada aku.bila masa aku mintak tlg kamu.kamu mst tlg aku.betapa bergantungnya aku kepada kamu selama ini.

bila semua orang tanya pasal kahwin.aku selalu cakap,kalau xdak sapa jugak,maybe aku akan pilih kamu.tapi aku cakap.aku xnak nanti aku pilih kamu kerana kesian.aku xnak!masa tu sepertinya aku tidak ikhlas kan.hurmmmm

finally,sampai satu masa.aku terpaksa sudah mengambil balik kunci yang menutup hati aku.aku buka kunci itu.aku ada beberapa pilihan.cumanya hati aku berat kepada kamu.selepas beberapa nasihat.akhirnya aku cakap.mungkin kamu.maka aku bagitau kamu.dan akhirnya kamu bersuara.yang sedetik aku bagitau hati aku sudah dimiliki.maka kita jadi kawan.

...dan aku menangis.tidak pula masa aku buka kunci buang yang satu lagi.ah.rupanya aku tidak sedar yang selama ni.hati aku pada kamu!

No comments: