Sunday, October 5, 2014

Aidiladha 1435H

Indah Aidilfitri kerana kemaafan
Indah Aidiladha kerana pengorbanan

Adik...
Hari ni aidiladha ke 4 kita sambut bersama. Maksud sis sejak adik jadi adik sis. Dan Aidiladha ke 4 adk tak balik beraya kat umah.

Sis tunggu adik sebab adk cakap nak dtg beraya kat umah. Adik cakap nak p solat raya dgn sis. Walau sis xtau adk ada kat mana sis masih setia tunggu. Tpi adk malang skali memang adik tak datang. Sis dah angan2 nak g solat pakai jubah yg adik belikan masa g umrah ritu. Sedih adik. Mak pon tunggu adik. Tahun lepas pagi2 adik dah sampai. 

Adik...
Mak p anta jugak juadah tak seberapa kat adik. Kasih ibu. Walau hubungan kita keruh. Tapi mak sayang adik macam anak dia sendiri. Walau famili adik tuduh sis mcm2. Alhamdulillah mak sis tak abaikan adik. Sis selalu kagum dgn mak. Nape sis takleh jadi sesabar mak. 

Adik...
Selamat hari raya aidiladha.

No comments: