kosong :(

assalamualaikum wbt...

Kamu seperti hantu
Terus menghantuiku
Ke mana pun tubuhku pergi
Kau terus membayangi aku
Salahku biarkan kamu
Bermain dengan hatiku
Aku tak bisa memusnahkan
Kau dari pikiranku ini
Di dalam keramaian aku masih merasa sepi
Sendiri memikirkan kamu
Kau genggam hatiku
Dan kau tuliskan namamu
Kau tulis namamu
Tubuhku ada di sini
Tetapi tidak jiwaku
Kosong yang hanya kurasakan
Kau telah tinggal di hatiku

blog ini terlalu personal buat aku pada masa ni.mungkin entri-entri yang akan datang penuh dgn kisah2 sedih.oleh itu aku dah ambil keputusan untuk remove semua blog readers aku kecuali 5 orang.andai kamu dapat masuk ke blog aku.maka kamu semua ini adalah org2 yang sgt istimewa dalam hidup aku.samada kamu org yang aku sayang,yang aku hormat dan yang aku kagumi.aku memerlukan kamu semua untuk menghadapi kegawatan yang sedang aku alami ni.aku harap kamu semua akan terus dgn aku untuk bagi semangat.

nota kaki:teringat masa mula2 aku berblogging hampir 3 tahun lepas.macam ni la keadaan aku masa tu.then lepas itu aku berjaya bangun dan terus cemerlang tapi bagaimana pulak kali ni???

Comments

  1. jangan le gitu. teruskan berblog .. berblog ni lepas2 la jugak tensen... :)

    senyum2 selalu ok. mmg sedey bila kwn rapat kat opis da jauh, tp kwn jauh pon ramai ..ok :))

    muah muah

    ReplyDelete
  2. kak sanchai---> kakak!!!!*pewuk*.isnyallah sis akan terus berblog akk.maybe akan jadi blogger tegar kembali.cuma,ia sudah terlalu privasi untuk tatapan org lain.sis perlukan masa untuk kembali spt biasa.. muah...muah...*pewuk kuat-kuat*

    ReplyDelete
  3. sis!!!!
    i love you sis!!
    u make me sooo special!! :)

    keep on blogging sis.
    jgn sedih2 tau.
    ramai org syg sis!!

    *big hugs*

    ReplyDelete
  4. yonna--->i luv u too dear.u r so special my dear.insyallah.blogging kan terapi yg terus buat sis cemerlang sebelum ini.so i will try keep on.*pewut sampai putus urat*

    ReplyDelete

Post a Comment