Sunday, August 9, 2009

aku sedih :(

assalamualaikum wbt...

walau seminggu nampak aku ok.selera makan aku ok.tapi tak siapa tahu gelodak rasa dalam hati dan jiwa aku.hanya Dia saja yg tahu.tidak kengkawan aku.tidak juga famili aku.dalaman aku sgt2 lemah sebenarnya.tapi kucuba sedaya upaya turutkan juga nasihat mereka yg terdekat agar aku kuat.jgn tunjuk kesedihan aku.

esok bapak kene x-ray lagi.kalau ikutkan aku takut nak hadapi mingu ni.sbb aku macam x bersedia nak dgr hasil ujian diagnosis bapak.walau aku siang malam berdoa agar bapak dijauhkan dari penyakit berbahaya.bapak juga semakin lama semakin kurus.aku tau bapak mst curi2 merokok kat luar.bayangkan 50tahun bapak hidup dgn merokok.bukan senang bapak nak buang sekaligus.bila tgk bapak.aku sedih.sedih mengenangkan bapak belikan makan untuk aku tiap2 pagi.sedih atas segala2nya yg bapak dah buat pada aku.satu2nya zuriat pompuan yg bapak ada :(

kala ini.aku rasa aku sgt2 perlukan pelukan dari kawan2 aku.pelukan semangat buat aku.sebab aku terlalu lemah.lemah dari segi mental dan fizikal.

nota kaki:tiba2 teringat pada kak ily.yg sll bagi semangat setiap kali aku dilanda masalah.

No comments: