berdoa dan terus berdoa

assalamualaikum wbt...

Bila Allah cepat makbulkan Doamu,
Maka DIA Menyayangimu,
Bila DIA Lambat Makbulkan doamu,

Maka DIA Ingin Mengujimu,
Bila DIA Tidak Makbulkan Doamu,

Maka Dia Merancang Sesuatu Yang lebih Baik Untukmu.
Oleh itu, Sentiasalah Bersangka Baik Pada ALLAH Dalam Apa Jua Keadaan Pun...

Kerana Kasih sayang ALLAH Itu Mendahului KemurkaanNya.

aku terima email dari sorang kawan masa aku kursus BTN dulu.aku dah pernah dgr kata2 ni.tapi kekadang kita tak mampu nak igt semuanya.dan bila email ni aku terima.sesuai sgt dgn situasi aku skang ni.

esok bapak kene buat scoop plak.iaitu masukkan camera kedalam paru2 untuk nak lihat apa yg ada kat situ.aku berdoa semoga semuanya selamat.risau.sudah tentu sgt risau.tapi aku nak lihat bapak sihat mcm dulu.so aku kene terima apa saja yg perlu demi kesihatan bapak.dalam tempoh beberapa minggu ni.mcm2 hal jadi dalam hidup aku dah sekeliling aku.dugaan dtg bertimpa2.sesabar mungkin aku cuba bertahan.

dalam tempoh ni juga.bos sudah bertukar.walau dulu selalu berdoa agar bos sebelum ini kembali ke tempat asal.tapi kalau boleh aku taknak keadaan spt ni jadi.bos aku amik cuti tanpa gaji sbb nak jaga husband dia yg diserang strok.tindakan drastik yg dia ambil mmg mengejutkan semua pihak.aku tau ramai yg suka.tapi bagi aku setiap org ada kelebihan dan kelemahan.

nota kaki:bulan ni birthday kawan baik aku.sudah lama kami terputus hubungan.aku redha.pasti ada hikmah disebalik kejadian.insyallah aku tetap akan tunaikan janji hadiah aku pada dia..

Comments