4 tahun sudah :-)

assalamualaikum wbt...

pejam celik.pejam celik.pejam celik.pejam tak celik-celik hahahaha,sudah empat tahun aku dalam dunia blogging ni.cepat sungguh masa berlalu.macam tak percaya dah empat tahun.tapi kalau dihitung dalam erti kata 24 jam sehari.sebenarnya bukanlah genap empat tahun aku blogging.sebabnya.aku juga pernah 'bercuti' dari dunia ni.namun kecintaan terhadap dunia blogging semestinya tak akan pernah padam buat mereka yang pernah bergelar blogger.

mula-mula aku blogging,kerana masa tu aku demotivated.so medan ni aku gunakan untuk meluahkan segala-galanya.masa tu tak ada yang kenal siapa itu SisHoney.yang kenal mungkin hanya kawan-kawan masa uitm tu yang panggil aku sis.dari mula menulis sekadar luahan isi hati aku,kemudian mengembangkan dengan menulis beberapa isu.dan kematangan dalam penulisan mula nampak.masa dulu,menulis bukan untuk buat duit.dan sememangnya aku tak pernah bercadang menjadikan dunia blogging sebagai sumber pendapatan.

dalam dunia blogging,aku mula membina persahabatan maya,membina kawan-kawan melalui komuniti msjbox.dan dari kawan-kawan kami mula menjadi sahabat dan dari sini aku punya sahabat,kakak,abang,adik dan juga mungkin seseorang yang pernah bertakhta di hati (aku tipu jer.tak pernah jatuh chenta pun dgn kawan2 blogger).alhamdulillah.semua mereka yang aku kenal dalam dunia blogging ni antara yang terbaik berlaku dalam hidup aku.kami yang mula hanya kenal melalui skrin-skrin laptop dan desktop.dan finally kami semua bersua muka dan menjadi sahabat hingga ke hari ni.aku mengaku sesungguhnya aku sayang kawan-kawan terapat aku dalam dunia blogging.mereka membantu aku dari segala segi.dan hanya Allah sahaja yang mampu balas diatas segala doa-doa dan kebaikan yang mereka dan buat kepada aku.terima kasih kawan-kawan (anda tahu siapa anda)

jarang aku menulis panjang di blog ini,tapi hari ni izinkan aku menulis panjang-panjang sebab aku bukannya rajin untuk menulis sekarang ni.aku mula dari http://sishoney.blogspot.com/ kemudia beralih ke http://www.sishoney.com/ dan seterusnya ke http://www.sishoney.net/. dari menggunakan domain dan hosting free,aku menggunakan domain berbayar dan seterusnya menggunakan domain dan hosting sendiri.aku kembali dengan link terdahulu sebab disini aku bermula.dan kalau boleh final entri aku pun di blog ini.selain itu aku ingin asingkan aktiviti fotografi aku dan juga cerita ceriti peribadi aku.aku mengaku aku punya blog private yang hanya beberapa rakan yang terlalu rapat saja diizinkan untuk menjejakinya.masing-masing ada hak masing-masing untuk menjadikan dunia ini sebagai privasi.tiada siapa ada hak untuk mempersoalkannnya.

dari dunia blogging juga,aku beralih minat ke dunia fotografi.dan alhamdulillah semakin hari semakin bersinar dunia fotografi.terima kasih tak terhingga buat sahabat aku ChotTouch yang membina minat itu dalam diri aku.buat AcaiiJawe yang tak jemu-jemu menjawab soalan aku juga tak terbalas budi aku.buat kakak-kakak yang aku sayang, KakRetna, KakShida, KakSanchai.terima kasih kerana selalu memberi komen dan semangat bila saja sis memerlukan.buat adik comel Yonna.terima kasih sebab pernah menjadi pengikut setia blog sis dulu :).buat Bro Kasawari selamanya manutd akan di hati kita.buat kawan-kawan lain seperti Neeziee,Jun,Carneyz,Shai,5sal,Aida,Kak Kasih,Anga,Dr.Sarah.Amy dan lain-lain.korang semua mewarnai dunia blogging sis.semestinya orang yang tak akan pernah dilupa setiap tahun pastinya Honey yang mengajar sis dunia blogging :).thanks a lot my dear.kalau ada yang aku tertinggal nama-nama disini maafkan aku.dan setiap tahun juga aku pasti akan terus merindui Noushy Syah yang selalu menemani aku bercerita setiap malam.

notakaki:selamat hari lahir elina elias.i care about you as much as you care about me.be mature because you will be a wife soon :)

Comments