Soft Tissue Injury

Last month aku wakil opis dlm karnival sukan staff ILKKM. As usual la sejak azali lagi badminton kan. And masa game tu layak sampai semi final mix double. Aku gak masuk mix women. So total untuk sehari tu dlm 12 set or lebih. And masa game tu ada gak jatuh-jatuh. Tapi biasalah tengah syok. Memang tak rasa apa pon.

And finally sampai sekarang, tangan aku masih dan makin sakit. Sakit hingga nak genggam pon dah tak boleh ni. Sampai demam2 aku dibuatnya. Sampai xleh masuk bowling masa hari sukan negara. Bila aku tanya doktor, dia cakap maybe u tak betul2 streching sebelum game. So u must continue or keep playing. Makanya last week aku main gak la weekly training badminton aku. Dan skang nak angkat tangan pon dah makin payah.

So far aku malas nak ke klinik untuk folo  up lagi sebab bila google katanya sekurang-kurangnya 6 minggu diperlukan utk betul2 okay. Hope semuanya berjalan lancar dan tangan kembali padu seperti dulu. Tolong doakan! 

Comments