tragedi myheart 2

assalamualaikum wbt.....

pagi nie aku masih geram sbb kes pakcik sial tue.anak dia patah tangan.padan muka.then die nak claims insurans atas anak dia.so die nak buat cerita yang anak die bawak moto pastu tergelincir jatuh.then terlanggar kereta yang tgh parking.sial betul!!!

bila aku sampai opis dan cerita bende ni.semua pun hangin.advice aku suruh p report.then aku try contact kawan2 polis aku.then still advice aku report je.even dah lebih dari 24 jam tapi sbb anak die yang langgar aku so takkan kena denda.bila aku call mak...."tak payah la..nnt panjang cerita.takpa kita bagi ja keta.tgk die buat macam mana...." lemah dgn pujukan mak..so aku pun terima la dgn hati yg luka.aku sangat2 sakit hati dgn kata2 pakcik sial tue.

mood aku nak kerja 2 hari nie pun sgt2 teruk.dahla banyak sgt keje2 kat opis.pastu frust pula dgn boss.owh ya!aku sudah punya boss baru.dah 2 kursus aku kene reject dgn alasan die sgt2 perlukan aku kat opis dan tak yakin dgn staf baru.kalau aku kat swasta dan boleh mintak gaji lebih nie....kalo tak i'm quit...

balik keje...aku g lepak2 kat taman belia mancari ketenangan.hampir 2 jam gak aku kat sana.layan budak2 main skateboard.....selepas magrib,aku solat sunat taubat,aku menangis semahu-mahunya.aku benar2 diuji kali ini.mungkin atas kelalaian aku sendiri...YA ALLAH..ampunkan dosa-dosaku.....

nota jari:aku benar2 diuji kali ni.....aku teringat bait2 dialog filem ayat-ayat cinta...Allah sedang mengujimu Fahri...Allah sedang berbicara dengan kamu....

Comments