don't be sad..

salam,
  1. kakak ipar saya kena admitted lagi.kali ni sebab degupan jantung baby sgt pantas.dikuatiri baby akan lemas dalam kandungan.kandungannya baru masuk 7 bulan.
  2. mak saya juga mungkin akan kena admit.mak saya yang sudah monopouse setahun lebih yang lalu tiba2 datang period.jika pendarahannya banyak dikuatiri berlaku ketumbuhan.~saya sangat2 risau.
  3. khamis ni bermula final exam saya.nampaknya saya tidak mampu nak teruskan.mungkin saya akan terhenti disini.kekuatan saya sudah hilang.saya kenal diri saya lebih dari orang lain.
  4. fikiran saya sangat2 serabut ditambah dengan peel bos baru saya yang macam2.kadang2 saya ingin berhenti kerja saja.
  5. kerana keserabutan saya,panas baran sy semakin menjadi2.sudah beberapa orang jadi mangsa saya.tapi saya tidak lepaskan geram pada mereka itu cuma mereka tidak berpikir bila nak deal dengan saya.
  6. saya teringat..kawan baik saya pernah beritahu.jangan biar orang menilai saya dengan sikap baran saya.tapi saya nak dia juga tahu.setiap hari saya berdoa mohon baran saya dapat dihapuskan.
  7. enjoyla photo2 ini yang saya tembak sementara menunggu masuk waktu Isyak.
teks bookmy ringsejadahpenawar jiwa nota kaki: Allah sedang mengujimu.. wasalam...

Comments